Sivun näyttöjä yhteensä

keskiviikko 3. helmikuuta 2021

Blue Skies

 Waiting for those blue skies of spring... And a warmer weather. ☺️ Here's a spring witch.




perjantai 6. marraskuuta 2020

Halloween forever

 I think it's no secret that I love Halloween 😊💕👻🎃💀🎉 Here's something I drew to celebrate this year's Halloween - a little late, since on the day I was actually  having a party! 😝 But, for me Halloween is every day! ❤️🧡🖤💜 Have a wonderful weekend!! 



maanantai 31. elokuuta 2020

In memoriam of Chadwick Boseman

My drawing of the only King T'Challa, lovely Chadwick Boseman. May he rest in peace  ❤️😢💜💜💜💔 I can't believe he is gone. I was really sad to hear of his passing. 💔



sunnuntai 9. elokuuta 2020

New comic series

 Hi everyone! So, I was talking about starting a new comic a while back already, but now it has become reality! You can find the first 4 pages to my new web comic series 'The Undertaker' from the link tree! (Or: https://dazzlingjapanism.blogspot.com/p/the-undertaker-comic-series.html?m=1)

It took a while for me to fully process the script I made last year and put all the characters onto paper in the form I'd be happiest with. Sorry for the delay, but finally it's here 🙃☺️ Enjoy! 

The comic is in English only.


Title page:


lauantai 8. elokuuta 2020

Pocahontas

 So, I was watching Pocahontas today and got very inspired by it... It is one of my all time favorite movies! ☺️ Again, couldn't decide on which version to post, so here are both  vers. 1 & 2.




perjantai 31. heinäkuuta 2020

July's blog / Heinäkuun blogi


Translation :

7/31 Friday
1) Hiya!
(Plant screaming: COME BACK TO THE GREENHOUSE!)
I have noticed something lately:
2) The worse day I'm having, the cheerier music I listen to! 
Is it weird?
3) I generally do listen to all kinds of music. But lately everything annoyingly cheerful...
The end.

tiistai 7. heinäkuuta 2020

July’s lolita / Heinäkuun lolita




I did two versions, couldnt decide which one I liked the best 😊
Tein kaksi versiota, en osannut päättää kumpi oli parempi 😊

tiistai 9. kesäkuuta 2020

Kesäkuun blogi / Blog of June


Käännös:
1) Heippa! Mitäkö olen tehnyt viime aikoina? Rakentanut ja koristellut kasvihuonetta!
2) Se on perheeni yhteinen projekti... Me jopa maalasimme joitain kukkatelineitä itse, asensimme puisia laattoja ja minä tein kuvitetun kasvinhoito-oppaan.
3) Me istutimme chilejä, tomaatteja, paprikoita, rosmariinia, korianteria... Mitä vain voit kuvitella.
4) Ja sitten äkillinen myrsky oli pilata kaiken... Onneksi niin ei käynyt. Tiedän vain, että tästä tulee yksi iso seikkailu!
Loppu.